Στην εποχή της τεχνολογίας και της τεράστιας ροής πληροφοριών, ειδήσεων και γεγονότων, είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη η σωστή επικοινωνία κάθε επιχείρησης με το κοινό. Ακόμα και για εταιρείες που απευθύνονται σε πελάτες εκτός του τόπου δραστηριοποίησής τους, το χτίσιμο ενός δυνατού και αξιόπιστου Brand Name στην τοπική κοινωνία, στη συνείδηση των πολιτών, των αρχών και των φορέων της περιοχής εγκατάστασης, είναι αναγκαίο.

Τα οφέλη πολλά και προφανή. Μεταξύ άλλων, καλλιεργείται ένα κλίμα εμπιστοσύνης και κατανόησης, δημιουργούνται ευκαιρίες για νέες συνεργασίες, ενισχύεται το SEO, η κατάταξη και η διαδικτυακή παρουσίαση της επιχείρησης, ενώ στις απευχόμενες περιπτώσεις των κρίσεων κάθε είδους, υπάρχει έτοιμο πλάνο άμεσης αντίδρασης και μείωσης της αρνητικής δημοσιότητας.

Η M. P. FOUMIS Communications, η Κρητική εταιρεία με μια εμπειρία 23 και πλέον ετών στον χώρο της επικοινωνίας, μπορεί να σας ανοίξει ένα παράθυρο μεταφοράς των μηνυμάτων σας μέσω των τοπικών και μη ΜΜΕ, με στόχο να προσθέσει ακόμα μεγαλύτερη αξία στο δικό σας Brand Name και να σας προφυλάξει από τις αρνητικές συνέπειες της «κακιάς στιγμής».

 

Αντικείμενο εργασίας

 

  • Δημιουργία δελτίων τύπου

 

  • Δημοσιογραφική και επικοινωνιακή επιμέλεια κειμένων

 

  • Γραφιστική επιμέλεια φωτογραφιών

 

  • Προώθησή τους στο σύνολο των Κρητικών ΜΜΕ, έντυπων και ηλεκτρονικών

 

  • Προώθησή τους σε εξειδικευμένα Portals του κλάδου και στα κορυφαία εθνικά ηλεκτρονικά ΜΜΕ

 

  • Αποδελτίωση έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου

 

  • Ιδιαίτερη προβολή των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

 

  • Δημιουργία advertorial, διαφημιστικών δηλαδή άρθρων και προώθησή τους σε επιλεγμένα ΜΜΕ

 

  • Διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων

 

 

 

Τρόπος συνεργασίας

 

Δελτία Τύπου | Advertorial

Σε συνεννόηση με συνεργάτη σας, αντλούμε τα απαραίτητα στοιχεία και δημιουργούμε το αντίστοιχο Δελτίο Τύπου ή το advertorial. Θέματα γι’ αυτά, μπορεί να είναι μια νέα συνεργασία, η εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών, μια δράση φιλική προς το περιβάλλον, μια επιβράβευση από τρίτο φορέα, κ.α. Εσείς εγκρίνετε την τελική του μορφή, επιλέγετε τις συνοδευτικές φωτογραφίες και εμείς το αποστέλλουμε σε μια λίστα 120 τοπικών ΜΜΕ και δημοσιογράφων. Αναλόγως την μορφή του άρθρου, το αποστέλλουμε και σε κλαδικά μέσα προς δημοσίευση (π.χ. ένα αθλητικό γεγονός στα αντίστοιχα αθλητικά portals). Αμέσως μετά την αποστολή, παρακολουθούμε την επικαιρότητα και κάνουμε αποδελτίωση του δημοσιεύματος, για να το κρατήσετε στο αρχείο σας.

 

Επικοινωνιακή κρίση

Δημιουργούμε ένα Master Plan διαχείρισης κρίσεων, εξετάζοντας όλα τα πιθανά σενάρια που μπορεί να τη δημιουργήσουν και στο οποίο προβλέπονται όλες οι δυνατές αντιδράσεις. Τέτοια σενάρια μπορεί να είναι ένα ατύχημα πελάτη, μια ζημιά στις εγκαταστάσεις με αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, εργασιακές διαφορές, πολεοδομικά προβλήματα και γενικότερα κάθε τι που δύναται να επιφέρει αρνητική δημοσιότητα. Το κάθε περιστατικό αντιμετωπίζεται ανάλογα με τη βαρύτητά του και την έκταση που λαμβάνει και ο τρόπος αντιμετώπισής του, προβλέπεται στο πλάνο.